Ben Malcolm X, bu da Muhammed Ali ve sahte peygamberi Elijah Muhammed. Size gerçekleri anlatacağım.

muhammed ali, malcolm X, elijah muhammed, islam milleti, amerikan islam misyonu, message to the blackman, gerçek yüzü, mehmet fahri sertkaya



Bir zamanlar hepimiz “İslam milleti” ya da “Amerikan İslam Misyonu” diye isimlendirilen aynı teşkilatın mensubuyduk. Başkan, kitap kapağında resmini gördüğünüz Elijah Muhammed idi ve ben de başkan yardımcısıydım. 


Elijah, ahireti inkar etti, namazı kaldırdı, zinayı serbest bıraktı, kendini peygamber ilan etti ve “Siyahların yeni İslam’ı” söylemleri ile İslam dinini yap boz etmeye kalktı. Ben derhal bu gidişe karşı durdum. Teşkilattan ayrıldım ve yeni bir teşkilat kurdum. Elijah’ın karşısında dimdik durdum. Onun sapkın yoluna aldananları da kurtarmak istedim. Elijah’ın gerçek hayatta ne kadar pis bir herif olduğunu ve gözlerimle şahit olduğum rezillikleri basın önünde anlatmaya ufak ufak başlamıştım ki üzerime kurşunlar yağdırıldı ve 18 dakika sonra öldüm. 


Şimdilerde kahramanlaştırdığınız ve nerede ise tapınacağınız Muhammed Ali var ya, işte bütün bunlar yaşanırken o yalancı peygamber Elijah’ın en sadık ve en önde gelen destekçilerindendi. Bütün bu sapkın itikadından hiç rahatsız olmadı ve yaptığı konuşmalarda bana hasımca karşılık verip Elijah’ın peygamberliğini tanıdığını açıkça dillendirdi. Bu anlattıklarıma inanamadıysanız Elijah Muhammed’in Message to the blackman in Amerika isimli kitabının 1965 baskını bulup okuyun ve sapıklığı gözlerinizle görün. Kimleri savunduğunuza da bundan sonra dikkat edin ve bilin ki ben de çok düzgün biri değildim. Muhammed Ali rakiplerini silahlı siyah adamlarla tehdit ederek ve maç sırasında rakiplerinin gözlerine elini sokarak nakavt ederken ben bütün gerçekleri biliyor ve daha ne teşkilatın ne rezilliklerini biliyor ama mani olmuyordum. Medya yönlendirmelerine ve İslam’ı siyasi parti zan eden İslamcı liderlere aldanmayın, hiçbirimiz doğru yolda değildik.

0 yorum:

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.